wtorek, 31 października 2017

Promocja czwartego tomiku pt.: "Szesnaście tygodni"


Ponad rok trwało przygotowanie całego tomiku, począwszy od znalezienia środków potrzebnych na wydrukowanie, poprzez wybranie wierszy, ułożenie ich w jakąś tematyczną całość, napisanie wstępu (ukłony dla Pani Ludmiły Janusewicz, Prezes Związku Literatów Polskich O/Koszalin), zdobycie nr ISBN, skład, opracowanie okładki i zorganizowanie promocji. Wszystko się jednak udało i 17 października 2017 r. w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej im. Joachima Lelewela odbyło się spotkanie promocyjne. Goście dopisali, chociaż z Bobolic niewiele osób mogło przyjechać, ale koszalińscy znajomi, rodzina i przyjaciele jak najbardziej przybyli tłumnie :)
Oprócz czytania  wierszy (przeze mnie, Panią Ludmiłę oraz Marka Glinieckiego z Lucynką Maksymowicz - twórcami Teatru STOP w Koszalinie), wieczór został uświetniony przez występ Marty Glinieckiej - mojej serdecznej przyjaciółki, również związanej z Teatrem STOP, autorki piosenek (do tekstów własnych jak i do moich wierszy), które niejednej osobie na tym spotkaniu wycisnęły łzy z oczu. Duchowej strawy na zakończenie wieczoru dostarczył nam również występ mima, Pana Mieczysława Giedrojcia, który specjalnie dla mnie i dla zaproszonych gości wykonał etiudę pt. "Oczekiwanie". Dodam, że Mieczysław także wspołpracuje z Teatrem STOP.
Emocji, wspaniałych wzruszeń i przeżyć wystarczy mi na pewno na kilka tygodni :) Mocno się wszystkim denerwowałam, mimo że przecież nie pierwszy raz wydawałam tomik ;)
Bez wszystkich wymienionych wyżej osób oraz Dyrektora Biblioteki Koszalińskiej - Pana Andrzeja Ziemińskiego, nie byłoby możliwe dokonanie tego wszystkiego, za co z całego swojego rozedrganego serducha DZIĘKUJĘ!!!!
Dziękuję również  Polskiemu Towarzystwu Walki z Mukowiscydozą, bez którego powstanie tomiku nie byłoby w ogóle możliwe!

Od lewej: Ludmiła Janusewicz - Prezes Związku Literatów Polskich w Koszalinie, Joanna Jankowska-czyli ja, autorka tomiku :), Mirek Gliniecki, Lucynka Maksymowicz

Marta Gliniecka <3
kompozycje Marty do moich wierszy:
Rajski ogród - https://www.youtube.com/watch?v=d3_08tNjkB4
Gwiezdny pył; Dzikie konie; Oaza; Ci, którzy pachną wiatrem - http://www.martagliniecka.pl/muzyka.php



Mim - Mieczysław Giedrojć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz