CZEKAJĄ:
1. Zyta Oryszyn "Ocalenie Atlantydy"
2022 r.
__________________________________________________________
2017 r.
2022 r.
9. Gabriela Gargaś "Lato utkane z marzeń"
8. Gabriela Gargaś "Wieczór taki jak ten"
7. Renata Kosin "Sekret zegarmistrza"
6. Anna Janko "Mała zagłada"
5. Piotr Rozmus "Piętno mafii"
4. Małgorzata J. Kursa "Wiedźmy w opałach"
3. Sabina Waszut "Emigranci. Podróż za horyzont"
2. Małgorzata J. Kursa "Wiedźmy na wakacjach"
1. Małgorzata J. Kursa "Wiedźmy na gigancie"
2021 r.
35/52 Kristin Hannah "Zimowy ogród"
34/52 Jessica Sorensen "Spełnione marzenia. Ella i Micha"
33/52 Agnieszka Lingas-Łoniewska "W zapomnieniu"
32/52 Alex Rogoziński "Babka z zakalcem"
31/52 Jessica Sorensen "Lilla i Ethan. Nie kuś mnie"
30/52 Bronisław Malinowski "Od uprzedzeń i nienawiści do zagłady. Dwa wieki historii bobolickich Żydów"
29/52 Jessica Sorensen "Na zawsze razem. Ella i Micha"
28/52 Jessica Sorensen "Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha"
27/52 Agata Tuszyńska "Krzywicka. Długie życie gorszycielki"
26/52 Magdalena Witkiewicz "Cześć, co słychać?"
25/52 Piotr Rozmus "Przebudzenie"
24/52 Piotr Rozmus "Bestia"
23/52 Olga Wiechnik "Posełki"
22/52 Carlos Ruiz Zafon "Miasto z mgły"
21/42 Hanni Munzer "Marlene"
20/42 Hanni Munzer "Miłość w czasach zagłady"
19/52 Marek Teler "Zagadka Iny Benity. AK-torzy kontra kolaboranci"
18/52 Jojo Moyes "Moje serce w dwóch światach"
17/52 Jojo Moyes "Kiedy odszedłeś "
16/52 Joanna Jax "Zanim nadejdzie jutro. Tom 3. "Druga strona nocy"
15/52 Maria Paszyńska "Dwa światła"
14/52 Izolda Kiec "Zuzanna Ginczanka. Poezje zebrane (1931-1944)"
13/52 Joanna Jax "Zanim nadejdzie jutro". Tom 2 "Ziemia ludzi zapomnianych"
12/52 Maria Paszyńska "Instytut Piękności"
11/52 Alex Rogoziński "Dom tajemnic"
10/52 Joanna Jax "Zanim nadejdzie jutro" Tom 1. "Podróż do krainy umarłych"
9/52 Alex Rogoziński "Zbrodnia w wielkim mieście"
8/52 "Tyle słońca. Anna Jantar" Biografia.
7/52 Hakan Nesser "Kobieta ze znamieniem"
6/52 Małgorzata May "Weronika zmienia zdanie"
5/52 Joanna Jax "Saga von Becków". "Piętno" Tom 2
4/52 Joanna Jax "Saga von Becków”. „Dziedzictwo" Tom 1
3/52 Jojo Moyes "Kolory pawich piór"
2/52 Jojo Moyes "Ostatni list od kochanka"
1/52 Eric-Emmanuel Schmitt "Przypadek Adolfa H."
2020 r.
_______________________________________
2019 r.
40. Joanna Jax "Drugi brzeg"
39. Olga Rudnicka "Granat poproszę!"
38. Frede Royer "Dlaczego mężczyźni, dlaczego kobiety - tak robią?
37. Alice Feeney "Czasami kłamię", rewelacja!!!!
36. Dorota Pasek "Czas gniazdowania", świetna!
35. Hakan Nesser "Nieszczelna sieć"
34. Nicholas Sparks "Pamiętnik", 6-8.11.2020, super się czyta
33. George Orwell "Rok 1984", 31.10
32. Marian Derdo "Wrzosowisko"
31. Alek Rogoziński "Jak Cię nie zabić, kochanie"?, świetna rozrywka!
30. Victoria Gische "Czas wojny, czas miłości", bardzo dobra
29. Diney Costeloe "Uciekinierzy", bardzo dobra
28. Olga Rudnicka "To nie jest mój mąż", rozrywka na podły nastrój :), 13.10, szpital
27. Eben Alexander "Dowód", dobra!
26. Alek Rogoziński "Lustereczko, powiedz przecie"
25. George Orwell "Folwark zwierzęcy", 28-30.09, świetna!
Doris Lessing "Lato przed zmierzchem" - nie dałam rady :(
24. Marta Gliniecka "Wędrujący w snach", świetna!
23. Cristina Morato "Królowe przeklęte", świetna!
22. Agnieszka Kuchalska "Elul", 01.09.-4.09
21. Wilbur Smith "Łzy wojny", 30.08.2020, bardzo dobra
20. Maggie O'Farrell "Kiedy odszedłeś", 16.08.2020, wspaniała powieść!
19. Kazuo Ishiguro "Kiedy byliśmy sierotami", 25.07
18. Magdalena Kawka "Wyspa z mgły i kamienia", 17.07.
17. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 4-Powroty, 28.06-05.07. 2020
16. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 3 - Świat w płomieniach, 25.06
15. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 2-Kraina snów, 18.06-24.06. 2020
14. Maria Paszyńska "Owoc granatu, cz.1-Dziewczęta wygnane", 10-18.06. 2020 - super!
13. K.A. Tucker "Chroń ją", świetna!
18. Magdalena Kawka "Wyspa z mgły i kamienia", 17.07.
17. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 4-Powroty, 28.06-05.07. 2020
16. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 3 - Świat w płomieniach, 25.06
15. Maria Paszyńska "Owoc granatu", cz. 2-Kraina snów, 18.06-24.06. 2020
14. Maria Paszyńska "Owoc granatu, cz.1-Dziewczęta wygnane", 10-18.06. 2020 - super!
13. K.A. Tucker "Chroń ją", świetna!
12. Danka
Braun "Ciemna strona Sary"
11. Ida
Żmijewska "Warszawianka"
10. Simone van
der Vlugt "Niebieska porcelana"
9. Yuval Noah
Harari "Sapiens. Od zwierząt do bogów", rewelacja!
8. Richard
Bausch "Dwa życia, dwie miłości", 08.04.2020, oj, ciężko szło te 816
str.
7. Magdalena
Witkiewicz, Stefan Darda "Cymanowski młyn", świetna!
6. Jojo Moyes "Dziewczyna,
którą kochałeś", 25.02.2020, REWELACYJNA!
5. Joanna Jax
"Białe róże z Petersburga", świetnie się czyta
4. Michelle
Richmond "I że cię nie opuszczę", 21.01-26.01.2020,
REWELACYJNA!
3. David
Benioff "Miasto złodziei", 21.01.2020, bardzo dobra
2. Olga
Rudnicka "Życie na wynos", 09.01.2020, szalona :)
1. Olga
Rudnicka "Były sobie świnki trzy", 03.01.2020, szalona :)
_______________________________________
2019 r.
53. Jolanta Maria Kaleta "Pułapka", 25.12-30.12, świetna !
52. Elżbieta Młynarczyk "Horyzont, 21.12-24.12, dobra
51. Katarzyna Grochola "Trochę większy poniedziałek", 19.12-21.12., dobra
50. Katarzyna Grochola "Pocieszki", 16.12-18.12, super!
49. Magdalena Wala "Na moment przed świtem", 12.12-15.12, wchłonęłam :)
48. Ken Follet "Zamieć", 08.12-12.12, dobra sensacja
47. Jolanta Maria Kaleta - "Wojna i miłość", T.II - Andrzej i Halina
46. Jolanta Maria Kaleta "Wojna i miłość", T.I - Katarzyna i Igor
45. Jakub Szamałek "Cokolwiek wybierzesz", bezpieczeństwo w sieci
44. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Winne miasto", cz. 2, 6.10-29.10, świetna!
43. Jolanta Maria Kaleta "Riese. Tam gdzie śmierć ma sowie oczy", 04.10-10.10, REWELACJA!
42. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Cierpkie grona", cz.1, 27.09-03.10, świetna!
41. Natasza Socha "Macocha", 26.09-27.09, lekka, łatwa i przyjemna :)
40. Jo Nesbo "Policja", 19.09-25.09, super!
39. Karolina Wilczyńska "Anielski kokon", 16.09-19.09, babska, na jesienne wieczory :)
38. Joanna Jurgała-Jureczka "Kossakowie. Biały mazur", 10.09-15,09. wspaniała!
37. Heather Morris "Tatuażysta z Auschwitz", 18.08-24.08, polecam!
36. Barbara Kosmowska "Ukrainka", 11.08.-18.08, świetna!
35. Mikołaj Grynberg "Oskarżam Auschwitz", 05.08-10.08, wstrząsająca :(
34. Alice Munro "Uciekinierka", 27.07-04.08, bardzo dobra
33. Ałbena
Grabowska "Ostatnia chowa klucz", 20.07- 27.07, dobra
32. Grzegorz
Kozera "Berlin, późne lato", 17.07 - 19.07, świetna!
31. Olga Tokarczuk "Bieguni, 10.07-10,09, na pewno dobra, ale średnio mi szło :)
30. Barbara Goldsmith "Wewnętrzny świat Marii Curie. Geniusz i
obsesja", 02.07-09.07, super!
29. Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska „Ogród Zuzanny. Tom II. Odważ
się kochać”, 24.06-02.07, fajnie się czyta, babska lektura :)
28. Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska „Ogród Zuzanny. Tom I. Miłość
zostaje na zawsze”, 24.06.
27. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T. III,
12.06-16.06., świetna!ogród
26. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T.II., 10.06-11.06,
super!
25. Sławomir Koper "Dwudziestolecie międzywojenne. Kino, teatr,
kabaret", T. 2,11.06-19.06
24. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T.I.
1.06-10.06.2019, wspaniała!
23. Sławomir Koper "Dwudziestolecie międzywojenne. Afery i
skandale. T. 3, 02.06.-10.06.
22. Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska "Inna
kobieta", 22.05.-25.05
21. Diane Ackerman " Azyl", 8.05-1.06
20. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Dolina spokoju", t.
VI, 4.05-7.05
19. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Bezkres nadziei”, t. V,
26.04-4.05
18. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Morze kłamstwa", t.
IV, 20.04-26.04
17. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Rzeka tęsknoty", t.
III 11.04-20.04
16. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie.Otchłań
nienawiści", t. II, 6.04-11.04
15. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu”, t. I,
2.04-6.04, świetna!
14. Zadie Smith "Białe zęby", 16.05.
13. Emma Straub "Lato na Majorce", 21.03.-24.03., godna
polecenia
12. Olga Rudnicka "Cichy wielbiciel", 13.03-15.03, godna
polecenia, ku przestrodze
11. Rosamunde Pilcher "Spod znaku bliźniąt", 12.03.2019,
"babska" książka, świetnie się czyta :)
10. Jodi Picoult "W imię miłości", 28.02-5.03, dobra
9. John Boyne, "Chłopiec w pasiastej piżamie", 15.02.,
wstrząsająca
8. Katherine Pancol, "Wiewiórki z Central Parku są smutne w
poniedziałki", 01.02-25.02
7. Jodi Picoult "Bez mojej zgody", 27.01-01.02., godna
polecenia
6. Rosalie Ham "Projektantka", 26.01, super!
5. Olga Rudnicka "Natalii 5", 18.01-22.01, zakręcona, na
poprawę nastroju :)
4. Olga Rudnicka "Zbyt piękne", 14.01.-17.01., fajna :)
3. Kathryn Stockett "Służące", 07.01-13.01.,
WSPANIAŁA!!!!!
2. Guillaume Musso "Apartament w Paryżu", 6.01,
super!!! Uwielbiam tego autora!
1. Jean-Paul Didierlaurent "Lektor z pociągu 6:27", 02.01.,
fajne :)
___________________________________________________
53. Jolanta Maria Kaleta "Pułapka", 25.12-30.12, świetna !
52. Elżbieta Młynarczyk "Horyzont, 21.12-24.12, dobra
51. Katarzyna Grochola "Trochę większy poniedziałek", 19.12-21.12., dobra
50. Katarzyna Grochola "Pocieszki", 16.12-18.12, super!
49. Magdalena Wala "Na moment przed świtem", 12.12-15.12, wchłonęłam :)
48. Ken Follet "Zamieć", 08.12-12.12, dobra sensacja
47. Jolanta Maria Kaleta - "Wojna i miłość", T.II - Andrzej i Halina
46. Jolanta Maria Kaleta "Wojna i miłość", T.I - Katarzyna i Igor
45. Jakub Szamałek "Cokolwiek wybierzesz", bezpieczeństwo w sieci
44. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Winne miasto", cz. 2, 6.10-29.10, świetna!
43. Jolanta Maria Kaleta "Riese. Tam gdzie śmierć ma sowie oczy", 04.10-10.10, REWELACJA!
42. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Cierpkie grona", cz.1, 27.09-03.10, świetna!
41. Natasza Socha "Macocha", 26.09-27.09, lekka, łatwa i przyjemna :)
40. Jo Nesbo "Policja", 19.09-25.09, super!
39. Karolina Wilczyńska "Anielski kokon", 16.09-19.09, babska, na jesienne wieczory :)
38. Joanna Jurgała-Jureczka "Kossakowie. Biały mazur", 10.09-15,09. wspaniała!
37. Heather Morris "Tatuażysta z Auschwitz", 18.08-24.08, polecam!
36. Barbara Kosmowska "Ukrainka", 11.08.-18.08, świetna!
35. Mikołaj Grynberg "Oskarżam Auschwitz", 05.08-10.08, wstrząsająca :(
34. Alice Munro "Uciekinierka", 27.07-04.08, bardzo dobra
33. Ałbena Grabowska "Ostatnia chowa klucz", 20.07- 27.07, dobra
51. Katarzyna Grochola "Trochę większy poniedziałek", 19.12-21.12., dobra
50. Katarzyna Grochola "Pocieszki", 16.12-18.12, super!
49. Magdalena Wala "Na moment przed świtem", 12.12-15.12, wchłonęłam :)
48. Ken Follet "Zamieć", 08.12-12.12, dobra sensacja
47. Jolanta Maria Kaleta - "Wojna i miłość", T.II - Andrzej i Halina
46. Jolanta Maria Kaleta "Wojna i miłość", T.I - Katarzyna i Igor
45. Jakub Szamałek "Cokolwiek wybierzesz", bezpieczeństwo w sieci
44. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Winne miasto", cz. 2, 6.10-29.10, świetna!
43. Jolanta Maria Kaleta "Riese. Tam gdzie śmierć ma sowie oczy", 04.10-10.10, REWELACJA!
42. Zofia Mąkosa "Wendyjska winnica. Cierpkie grona", cz.1, 27.09-03.10, świetna!
41. Natasza Socha "Macocha", 26.09-27.09, lekka, łatwa i przyjemna :)
40. Jo Nesbo "Policja", 19.09-25.09, super!
39. Karolina Wilczyńska "Anielski kokon", 16.09-19.09, babska, na jesienne wieczory :)
38. Joanna Jurgała-Jureczka "Kossakowie. Biały mazur", 10.09-15,09. wspaniała!
37. Heather Morris "Tatuażysta z Auschwitz", 18.08-24.08, polecam!
36. Barbara Kosmowska "Ukrainka", 11.08.-18.08, świetna!
35. Mikołaj Grynberg "Oskarżam Auschwitz", 05.08-10.08, wstrząsająca :(
34. Alice Munro "Uciekinierka", 27.07-04.08, bardzo dobra
33. Ałbena Grabowska "Ostatnia chowa klucz", 20.07- 27.07, dobra
32. Grzegorz
Kozera "Berlin, późne lato", 17.07 - 19.07, świetna!
31. Olga Tokarczuk "Bieguni, 10.07-10,09, na pewno dobra, ale średnio mi szło :)
30. Barbara Goldsmith "Wewnętrzny świat Marii Curie. Geniusz i
obsesja", 02.07-09.07, super!
29. Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska „Ogród Zuzanny. Tom II. Odważ
się kochać”, 24.06-02.07, fajnie się czyta, babska lektura :)
28. Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska „Ogród Zuzanny. Tom I. Miłość
zostaje na zawsze”, 24.06.
27. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T. III,
12.06-16.06., świetna!ogród
26. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T.II., 10.06-11.06,
super!
25. Sławomir Koper "Dwudziestolecie międzywojenne. Kino, teatr,
kabaret", T. 2,11.06-19.06
24. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych", T.I.
1.06-10.06.2019, wspaniała!
23. Sławomir Koper "Dwudziestolecie międzywojenne. Afery i
skandale. T. 3, 02.06.-10.06.
22. Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska "Inna
kobieta", 22.05.-25.05
21. Diane Ackerman " Azyl", 8.05-1.06
20. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Dolina spokoju", t.
VI, 4.05-7.05
19. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Bezkres nadziei”, t. V,
26.04-4.05
18. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Morze kłamstwa", t.
IV, 20.04-26.04
17. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Rzeka tęsknoty", t.
III 11.04-20.04
16. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie.Otchłań
nienawiści", t. II, 6.04-11.04
15. Joanna Jax "Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu”, t. I,
2.04-6.04, świetna!
14. Zadie Smith "Białe zęby", 16.05.
13. Emma Straub "Lato na Majorce", 21.03.-24.03., godna
polecenia
12. Olga Rudnicka "Cichy wielbiciel", 13.03-15.03, godna
polecenia, ku przestrodze
11. Rosamunde Pilcher "Spod znaku bliźniąt", 12.03.2019,
"babska" książka, świetnie się czyta :)
10. Jodi Picoult "W imię miłości", 28.02-5.03, dobra
9. John Boyne, "Chłopiec w pasiastej piżamie", 15.02.,
wstrząsająca
8. Katherine Pancol, "Wiewiórki z Central Parku są smutne w
poniedziałki", 01.02-25.02
7. Jodi Picoult "Bez mojej zgody", 27.01-01.02., godna
polecenia
6. Rosalie Ham "Projektantka", 26.01, super!
5. Olga Rudnicka "Natalii 5", 18.01-22.01, zakręcona, na
poprawę nastroju :)
4. Olga Rudnicka "Zbyt piękne", 14.01.-17.01., fajna :)
3. Kathryn Stockett "Służące", 07.01-13.01.,
WSPANIAŁA!!!!!
2. Guillaume Musso "Apartament w Paryżu", 6.01,
super!!! Uwielbiam tego autora!
1. Jean-Paul Didierlaurent "Lektor z pociągu 6:27", 02.01.,
fajne :)
2018
r.
29. Gabriela Gargaś "Tylko Ty", 30.12.2018, świetna
28. John Boyne "Zostań, a potem walcz", 29.12.2018, dobra
27. Agata Przybyłek "W promieniach szczęścia", 11.12-20.12.2018,
dobrze się czyta :)
28. John Boyne "Zostań, a potem walcz", 29.12.2018, dobra
27. Agata Przybyłek "W promieniach szczęścia", 11.12-20.12.2018,
dobrze się czyta :)
26. Agata Przybyłek "Bądź przy mnie
zawsze", 6.12.2018, dobrze się czyta :)
25. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Wszystko wina
kota", 24.11.2018, jak poniżej :)
24. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Brudny świat", 20.11.2018, świetna
23. Remigiusz Mróz" Czarna Madonna",
15.11.2018, dobra
22. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Wybaczenie",
07.11.-8.11.2018, jak poniżej:)
21. Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Przebudzenie", 5.11-07.11.2018, jak poniżej :)
20. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Łatwopalni",
30.10-4.11.2018, wciąga :)
19. Olga Tokarczuk "Opowiadania bizarne",
27.11.2018
18. Agata Tuszyńska "Singer: pejzaże
pamięci", 24.09-30.10, świetna!
17. Janusz Leon Wiśniewski "Wszystkie moje
kobiety. Przebudzenie", 30.08-21.09.2018, dobra
16. Remigiusz Mróz "Wotum nieufności",
29.08.2018, godne polecenia :)
15. Margaret Atwood „Opowieść podręcznej”,
07-08.2018, rewelacja!
14. Dean Koontz "Kilka godzin przed
świtem", ledwo dałam radę...
13. Małgorzata Kursa "Jeszcze więcej
nieboszczyków, czyli śledztwo z pazurem", 29.06.2018
12. Dan Brown "Początek",
25.05-10.06.2018, świetna!
11. Anna Kleiber" Kobieta z pazurem"
10. Katarzyna Bonda" Sprawa Niny Frank"
9. Kristin Hannah "Słowik",
wspaniała!
8. Eva Weaver "Lalki z getta",
świetna!
7. Magdalena Witkiewicz „Pierwsza na liście”,
15-18.2018
6. George R. R. Martin "Nawałnica
mieczy. Krew i złoto", 8.03.2018 -
5. George R. R. Martin "Nawałnica mieczy. Stal
i śnieg", 19.02.1018 - 8.03.2018
4. M. Dłużewska "Dama. Opowieść biograficzna o
Marii Kaczyńskiej, 15.02.2018, może być :)
3. George R. R. Martin "Starcie królów",
31.01.2018-19.02.2018, świetna!
2. George R. R. Martin Saga "Pieśń lodu i
ognia" - "Gra o tron", 30.01.2018, niesamowita,
świetna!
1. Elżbieta Cherezińska "Gra w kości",
28.12.2917-10.01.2018, świetna!
38. Jessie Burton "Miniaturzystka", 18-27.12.2017, świetna, nieprzewidywalna, magiczna...
37. Franz Kafka "Proces", 06.12.2017, jakoś przebrnęłam...
36. Georgia Hunter "My mieliśmy szczęście" 30.11.2017, ŚWIETNA!!!!
35. Agata Tuszyńska "Narzeczona Schulza", 21.11.2017, wspaniała!!!!
34. Agata Tuszyńska "Rodzinna historia lęku", 11.11.2017, wstrząsająca, głęboko zapadająca w pamięć, wspaniała!
33. Anna M. Zawadzka "Miłość, zazdrość i arszenik", 3.11.2017, lekka, łatwa i przyjemna :)
37. Franz Kafka "Proces", 06.12.2017, jakoś przebrnęłam...
36. Georgia Hunter "My mieliśmy szczęście" 30.11.2017, ŚWIETNA!!!!
35. Agata Tuszyńska "Narzeczona Schulza", 21.11.2017, wspaniała!!!!
34. Agata Tuszyńska "Rodzinna historia lęku", 11.11.2017, wstrząsająca, głęboko zapadająca w pamięć, wspaniała!
33. Anna M. Zawadzka "Miłość, zazdrość i arszenik", 3.11.2017, lekka, łatwa i przyjemna :)
32. Joanna Chmielewska
"Życie (nie) całkiem spokojne", 6.10-17.10.2017
31. Anna M. Zawadzka
"Pudło i inne nieszczęścia", 5.10.2017, lekka, łatwa i przyjemna :)
30. Krystyna Januszewska
"Dziedzictwo", 24.09.2017, dobra
29. Hanna Krall "Zdążyć
przed Panem Bogiem", 14.09.2017
28. Olga Tokarczuk "Księgi
Jakubowe", 05.02-05.09.2017.2017, świetna, niesamowita
27. Issac Bashevis Singer
"Śmierć Matuzalema", 30.08.2017
26. Joanna Krygier "Odnaleźć
ślad", 17.08.2017, świetna!
25. Nikodem Pałasz "Brudna
gra", 1.08.2017, dobra
24. Michelle Cohen Corasanti "Drzewo
migdałowe", 25.07.2017, ŚWIETNA!
23. Gabriela Gargaś "Droga
do domu", 15.07.2017, dobra
22. Marceline Loridan-Ivens
"I nie wróciłeś...", 9-10.07.2017, dobra
21. Jojo Moyes "Zanim
się pojawiłeś", 6-9.07.2017 (2g.w nocy), wspaniała powieść o
miłości
20. Mary Alice Monroe: "Schyłek
lata", 02.07.2017;dobra
19. Mary Alice Monroe: "Letni
wiatr", 21.06.2017,dobra
18. William Hastings Burke
"Lista Goringa",17.06.2017, dobra, ale ciężko mi szło..
17. M.L. Stedman "Światło
między oceanami", 29-03.06.2017, WSPANIAŁA!!!!
16. Mary Alice Monroe "Siostry
na lato", 28.05.2017,dobra
15. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Złoty
sen", 19.05.2017, dobra
14. Richard Paul Evans
"Drzwi do szczęścia", 8.05.2017, świetna!
13. Blanca Busquets
"Półsłówka", 8.05.2017; dobra
12. Magdalena Witkiewicz,
"Moralność pani Piontek", 2-3.05.2017, lekka, łatwa i przyjemna :)
11. Virginia C. Andrews "Kwiaty
na poddaszu"; 30.04 2017, wspaniała!
10. Maria Ulatowska
"Pensjonat Sosnówka", 9.04.2017, dobra
9. Maria Ulatowska
"Sosnowe dziedzictwo", 26.03.2017, dobra
8. Marina Chapman
"Dziewczynka bez imienia", 17.03.2017, dobra
7. Maria Ulatowska „Przypadki
pani Eustaszyny”, 03.03.2017, lekka, łatwa,
przyjemna :)
6. Anka Kowalska "Pestka",
19.02.2017, książka mojego życia...
5. Bruno Schulz "Sklepy
cynamonowe", 12.02.2017
4. Khaled Hosseini "Tysiąc
wspaniałych słońc", 08.02.2017, ŚWIETNA!!!!
3. Khaled Hosseini "Chłopiec
z latawcem", 31.01.2017, ŚWIETNA!!!!!
2. No Nesbo "Człowiek
nietoperz", 23.01.2017
1. Kate Morton "Strażnik
tajemnic",13.01.2017, ŚWIETNA!
________________________________________________
2016 r.
29. Jo Nesbo "Trzeci klucz", 18.11.2016, s. 424, ŚWIETNA!!!!!
28. Somerset Maugham "Malowany welon", 10.11.2016, s. 287, b.dobra
27. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu",17.10-20.10.2016, s. 328, dobra!
26. Charlotte Link "Obserwator",15.10-30.10.2016, s. 568, świetna!
25. Sławomir Koper "Życie prywatne elit artystycznych Drugiej Rzeczypospolitej", s. 496, 14.10.2016, świetna!
37. Joanna Fabicka "Tango ortodonto",28.12.2015, świetna :)
36. Anna Kamińska "SIMONA. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak", 22.11-03.12, wspaniała!
35. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska "Wojnę szatan spłodził. Zapiski 1939-1945". Zebrał Rafał Podraza, 19-22.11.2015
34. Małgorzata Kursa "Ekologiczna zemsta", 13.11.2015, jak niżej :)
33. Joanna Fabicka, "Świńskim truchtem", 07.11.2015, dla poprawy humoru - świetne
32. Małgorzata J. Kursa "Niespodziewany trup", 27.10.2015, jak niżej, super!
31. Małgorzata J. Kursa "Babska misja", 20.10.2015, kryminał świetny dla poprawy humoru :)
30. Joanna Fabicka, "Szalone życie Rudolfa" (i dwie kolejne części), 02-05.10.2015, ŚWIETNA!!!!!
29. Charlotte Link "Dom sióstr" -27.09.2015, super
28. M. Strękowska- Zaremba "Filipek i szkoła"23-24.09.2015, fajna:-)
27. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Kobiety z Czerwonych Bagien" - ŚWIETNA!
26. Elizabeth McGregor "Dziecko lodu", ŚWIETNA!
25. Carla Montero "Wiedeńska gra", dobra
24. Magda Omilianowicz "Fakt autentyczny", fajne :)
23. Olga Rudnicka"Fartowny pech", świetne!
22. Olga Rudnicka"Do trzech razy Natalie", świetna!
21. Olga Rudnicka "Drugi przekręt Natalii", świetna!
20. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Długie lato w Magnolii", super!
19. Maciej Karpiński "Maria i Paul", 15.07.2015, dobra
18. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Magnolia", 08.07.2015, super!
17. Olga Tokarczuk "Prawiek i inne czasy", 14.06.20155, ŚWIETNA!
16. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Gdybyś mnie kochała", 05.06.2015, ŚWIETNA!
15. Carla Montero, "Złota skóra", 26.05.2015, świetna
14.Monika Szwaja "Dziewice do boju", 3.05.2015, świetna
13. Juliusz Verne "W 80 dni dookoła świata", 22.04.2015, opornie szło....
12. Theresa Revay "Ostatnie lato w Mayfair ", 12.04.2015, dobra
11. Robert Goolrick "Koniec świata w obrazkach", bardzo dobra, smutna...
10. Roma Ligocka "Dobre dziecko", 20.03.2015, bardzo dobra, smutna, tragiczna...
9. Monika Szwaja "Klub mało używanych dziewic" (13.03-17.03, superowa!)
8. Guillaume Musso "Telefon od anioła", 09.03.2015, ŚWIETNA!
7. Philip Carter "Ołtarz kości" - 05.03.2015, ŚWIETNA!
6. Camilla Läckberg "Zamieć śnieżna i woń migdałów" - 27-27.02.2015, może być
5. Erich Segal "Nagrody" - 26.02.2015, bardzo dobra
4. Herbjørg Wassmo "Księga Diny" (29.01.-06.02) - ŚWIETNA!!!
3. Joanna Bator "Ciemno, prawie noc" (8.01.-27.01) - mroczna...
2. Agnieszka Krawczyk "Napisz na priv" (11.01.-20.01)- super!
1. Herbjørg Wassmo "Stulecie" - 08.01.2015 - ŚWIETNA!
33. Helen Fielding "Dziennik Bridget Jones", s. 235, 31.12-1.01.2017
32. Shilpi Somaya Gowda "Ukochany syn", s. 493, 11.12.2016, świetna powieść obyczajowa!
31. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska "Wojnę szatan spłodził. Zapiski 1939-1945". Zebrał Rafał Podraza, 30-1.12.2016, ŚWIETNA!
30. Jo Nesbo "Pentagram",25.11.2016, s. 375, ŚWIETNA!32. Shilpi Somaya Gowda "Ukochany syn", s. 493, 11.12.2016, świetna powieść obyczajowa!
31. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska "Wojnę szatan spłodził. Zapiski 1939-1945". Zebrał Rafał Podraza, 30-1.12.2016, ŚWIETNA!
29. Jo Nesbo "Trzeci klucz", 18.11.2016, s. 424, ŚWIETNA!!!!!
28. Somerset Maugham "Malowany welon", 10.11.2016, s. 287, b.dobra
27. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu",17.10-20.10.2016, s. 328, dobra!
26. Charlotte Link "Obserwator",15.10-30.10.2016, s. 568, świetna!
25. Sławomir Koper "Życie prywatne elit artystycznych Drugiej Rzeczypospolitej", s. 496, 14.10.2016, świetna!
24. Czesław Miłosz "Piesek przydrożny", 3-4.10.2016
23. Emma Donoghue "Pokój", s. 404, 17.09.20176, Świetna!!!!!
22. Maria Nurowska "Sergiusz, Czesław, Jadwiga", s. 254, 11.09.2016
21. Jo Nesbo "Czerwone gardło", s.423,
03.09.2016, SUPER!
20. Joanna Chmielewska
"Wszystko czerwone", 19.08.2016, już czytana, świetna!
19. Joanna Chmielewska "Lesio",
s. 361, 31.07.2016, SUPER! :)
18. Olga Tokarczuk "Anna
In w grobowcach świata", s. 219, 17.07.2016, bardzo dobra
17. Roma Ligocka "Droga
Romo", s.235, 9.07.2016, bardzo dobra
16. Joanna Chmielewska
"Rzeź bezkręgowców", s. 329, 05.07.2016, nie polecam :(
15. Maria Nurowska
"Wariatka z Komańczy", s. 272, 17.06.2016, dobra
14. Ann-Marie MacDonald "Zapach
cedru", s. 558, 8.06, bardzo dobra!
13. Iwona Czarkowska
"Kobieta do zadań specjalnych; s.231, 9.05.2016, lekka i przyjemna
12. Nina Bell "Dziedzictwo",
s. 805, 14-21.04; świetna!
11. Carlos Maria Dominquez
"Dom z papieru", s.111, 12-14.04.
10. Simon Beckett "Chemia
śmierci", s. 247, 5.04, ŚWIETNA!
9. Isabel Allende "Paula",
s. 468, 31.03., b. dobra
8. Lee Child "Zmuś
mnie", s. 447, 4-11.03, b. dobra
7. Mitch Albom "Jeszcze
jeden dzień", s. 221, 2.03-4.03
6. Simon Beckett "Rany
kamieni", s. 334, 21.02-24.02, ŚWIETNA!
5. Mariola Pryzwan "Haśka.
Poświatowska we wspomnieniach i listach", s. 322, 14.02-2.03
4. Sebastian Koperski
"Fałszywy prorok", s. 446, 13.02.
3. Trygve Gulbranssen
"Dziedzictwo na Björndal", s.303, 27.01
2. Sylwia Kubryńska "Kobieta
(dość) doskonała", s.286, 18-20.01, ŚWIETNA!!!!!
1. Trygve Gulbranssen
"A lasy wiecznie śpiewają",s.252, 16.01.2016
_________________________________________________________________
2015 r.
36. Anna Kamińska "SIMONA. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak", 22.11-03.12, wspaniała!
35. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska "Wojnę szatan spłodził. Zapiski 1939-1945". Zebrał Rafał Podraza, 19-22.11.2015
34. Małgorzata Kursa "Ekologiczna zemsta", 13.11.2015, jak niżej :)
33. Joanna Fabicka, "Świńskim truchtem", 07.11.2015, dla poprawy humoru - świetne
32. Małgorzata J. Kursa "Niespodziewany trup", 27.10.2015, jak niżej, super!
31. Małgorzata J. Kursa "Babska misja", 20.10.2015, kryminał świetny dla poprawy humoru :)
30. Joanna Fabicka, "Szalone życie Rudolfa" (i dwie kolejne części), 02-05.10.2015, ŚWIETNA!!!!!
29. Charlotte Link "Dom sióstr" -27.09.2015, super
28. M. Strękowska- Zaremba "Filipek i szkoła"23-24.09.2015, fajna:-)
27. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Kobiety z Czerwonych Bagien" - ŚWIETNA!
26. Elizabeth McGregor "Dziecko lodu", ŚWIETNA!
25. Carla Montero "Wiedeńska gra", dobra
24. Magda Omilianowicz "Fakt autentyczny", fajne :)
23. Olga Rudnicka"Fartowny pech", świetne!
22. Olga Rudnicka"Do trzech razy Natalie", świetna!
21. Olga Rudnicka "Drugi przekręt Natalii", świetna!
20. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Długie lato w Magnolii", super!
19. Maciej Karpiński "Maria i Paul", 15.07.2015, dobra
18. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Magnolia", 08.07.2015, super!
17. Olga Tokarczuk "Prawiek i inne czasy", 14.06.20155, ŚWIETNA!
16. Grażyna Jeromin-Gałuszka "Gdybyś mnie kochała", 05.06.2015, ŚWIETNA!
15. Carla Montero, "Złota skóra", 26.05.2015, świetna
14.Monika Szwaja "Dziewice do boju", 3.05.2015, świetna
13. Juliusz Verne "W 80 dni dookoła świata", 22.04.2015, opornie szło....
12. Theresa Revay "Ostatnie lato w Mayfair ", 12.04.2015, dobra
11. Robert Goolrick "Koniec świata w obrazkach", bardzo dobra, smutna...
10. Roma Ligocka "Dobre dziecko", 20.03.2015, bardzo dobra, smutna, tragiczna...
9. Monika Szwaja "Klub mało używanych dziewic" (13.03-17.03, superowa!)
8. Guillaume Musso "Telefon od anioła", 09.03.2015, ŚWIETNA!
7. Philip Carter "Ołtarz kości" - 05.03.2015, ŚWIETNA!
6. Camilla Läckberg "Zamieć śnieżna i woń migdałów" - 27-27.02.2015, może być
5. Erich Segal "Nagrody" - 26.02.2015, bardzo dobra
4. Herbjørg Wassmo "Księga Diny" (29.01.-06.02) - ŚWIETNA!!!
3. Joanna Bator "Ciemno, prawie noc" (8.01.-27.01) - mroczna...
2. Agnieszka Krawczyk "Napisz na priv" (11.01.-20.01)- super!
1. Herbjørg Wassmo "Stulecie" - 08.01.2015 - ŚWIETNA!
________________________________________________
2014 r.
35. Markus Zusak "Złodziejka książek" - ŚWIETNE!!!!!!
Orhan Pamuk "Nowe życie" - nie dałam rady.... 18.12.2014
34. Guillaume Musso "Wrócę po ciebie" - świetne!
33. Michel Houellebecq "Możliwość wyspy" (czytane pomiędzy Trollą a Alcybiadesem;)
32. Małgorzata Musierowicz "Język Trolli", 17-19.11.2014
31. Edmund Niziurski "Sposób na Alcybiadesa", 29.10.2014
30. Carla Montero "Szmaragdowa tablica", 21.10.2014, kurczę, czemu się już skończyło? ŚWIETNE!
29. M. Pawlikowska-Jasnorzewska, "Ostatnie utwory", 14.10.2014, wstrząsające :(
28. Magdalena Samozwaniec "Zalotnica niebieska", 06.10.2014
27. Rafał Podraza "Córka Kossaka. Wspomnienia o Magdalenie Samozwaniec", 20-25.09.2014, ŚWIETNE!
25. Małgorzata Musierowicz Kwiat kalafiora", 18.09.2014
24. Joanna Chmielewska "Byczki w pomidorach"
23. Ian McEwan "W pościeli"
22. Kate Morton "Dom w Riverton" - świetne! - 15.08.2014
21. Bartosz Łapiński "Beczka soli", 3-4.08.2014
20. Irwin Shaw "Chleb na wody płynące", 18.07.2014, b.dobre
19. Barbara Mujica "FRIDA", 08.07.2014
18. Joanna Chmielewska "Krowa niebiańska" 24.06.2014
17. Tess Gerritsen "Klub Mefista" od 14.05-20.05.2014 - świetne!
16. Todd Burpo „Niebo istnieje… Naprawdę!” - 14-15.05.2014
17. Tess Gerritsen "Klub Mefista" od 14.05-20.05.2014 - świetne!
16. Todd Burpo „Niebo istnieje… Naprawdę!” - 14-15.05.2014
15. Guillaume Musso "Potem" 13.05.2014 - świetne!
13. Barbara Kingsolver "Lot motyla" 09.05.2014
12.Tess Gerritsen "Labirynt kłamstw" 09.04.2014
11. Tess Gerritsen "Dawca" 24.03.2014 - świetne!
10. Dan Brown "Inferno" 21.03.2014 - świetne!
9. Joanna Chmielewska "Hazard" 13.03.2014
8. Alice Munro "Taniec szczęśliwych cieni" 10.03.2014
7. Magda Dygat "Rozstania" 24.02.2014
6. Joanna Chmielewska "Wszystko czerwone" 17.02.2014 - super!
5. Doris Lessing "Złoty notes" 05.02.2014
4. Olga Rudnicka "Martwe jezioro", 16.01.2014
3. Jonathan Franzen "Korekty" 14.01.2013
2. Olga Rudnicka "Zacisze 13. Powrót" koniec XII.2013 - super!
1.Olga Rudnicka "Zacisze 13" połowa XII.2013 - super!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz